Tevredenheid & garantie – Baby Brezza NL
Gratis verzending in de Benelux vanaf 35 euro

Tevredenheid & garantie

Bij Baby Brezza is jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je blij bent met je aankopen. Als je vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Hieronder vind je informatie over ons retourbeleid, garantieperiode en hoe je contact met ons kunt opnemen voor hulp. Je bent onze belangrijkste focus, en we willen ervoor zorgen dat jouw ervaring met Baby Brezza probleemloos en bevredigend is.

Retourneren & Ruilen:

Als je een product wilt retourneren, zorg er dan voor dat je het product terugstuurt en je ordernummer, naam en reden voor retourneren vermeldt op een bijgevoegd briefje in het retourpakket. Houd er rekening mee dat het tot 10 werkdagen na ontvangst kan duren voordat we je retourzending hebben verwerkt.

Geef altijd het volgende op bij retourneren of ruilen:

1.) Ordernummer

2.) Je volledige naam

3.) Reden voor retourneren

LET OP! Retouren moeten worden verzonden naar het retouradres en niet naar een afhaalpunt. Het transportrisico ligt bij jou. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor artikelen die verloren zijn gegaan of beschadigd zijn tijdens het retourtransport naar Agem Duty Free. Vraag altijd om een ontvangstbewijs wanneer je een retourzending naar ons stuurt. Op deze manier is de zending altijd traceerbaar.

Wij vragen je om de retour vooraf aan te melden via service@babybrezza.nl. Je ontvangt dan een mail van ons met verdere instructies en het retouradres.

 

Garantie van 24 maanden:

Op aankopen die zijn gedaan op BabyBrezza.nl bieden wij een garantieperiode van 24 maanden vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum. Registreer je garantie hier.

 

Baby Brezza Expert Support:

We begrijpen dat je druk bent met de zorg voor je baby. Daarom bieden we altijd eersteklas ondersteuning en staan we klaar om je op elk moment te helpen.

Neem contact met ons op via service@babybrezza.nl

Klantenserviceaanvragen worden doorgaans binnen 24-48 uur op werkdagen beantwoord. Tijdens feestdagen en vrije dagen beantwoorden we meestal op de eerstvolgende werkdag.

 

Voor een spoedige afhandeling:

Om je zaak zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen we je het volgende in te dienen:

  • Het bestelnummer van je aankoop
  • Foto of video die het probleem aantoont om de identificatie van het probleem te vergemakkelijken en het proces te versnellen.
  • Voor antwoorden op de meest gestelde vragen met betrekking tot de Formula Pro Advanced, onderhoud en instellingen, kun je ons Helpcenter